Μαθητές που εξετάστηκαν στη Φυσική, και οι γονείς τους αντιδρούν στην ακύρωση του θέματος

Από τη μία πλευρά, υπάρχουν εκείνοι οι οποίοι θεωρούν πως ήταν σωστή η απόφαση της επιτροπής να καταργήσει το θέμα, καθώς η ελλιπής διατύπωσή του οδήγησε πολλούς μαθητές να μην καταφέρουν να λύσουν το θέμα. Την ίδια στιγμή, η άλλη πλευρά κάνει λόγο για απαράδεκτη απόφαση που αποτελεί αδικία για όσα παιδιά έλυσαν το θέμα με επιτυχία. Όλοι πάντως μιλάνε για προχειρότητα.
Ορισμένοι, μάλιστα, προσανατολίζονται να προσφύγουν στη δικαιοσύνη και στρέφουν τα «βέλη» τους στην ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και στα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων.
Oλα ξεκίνησαν όταν το μεσημέρι της Παρασκευής και αφού είχαν ολοκληρωθεί οι εξετάσεις στο μάθημα της Φυσικής Κατεύθυνσης, η Eνωση Ελλήνων Φυσικών, αναφερόμενη στο θέμα Γ4, τόνιζε ότι όπως διατυπώθηκε είναι επιστημονικά λανθασμένο. Κάλεσε μάλιστα τους βαθμολογητές να μην προχωρήσουν στη διόρθωση των γραπτών προτού υπάρξει οδηγία.
Το υπουργείο Παιδείας από την πλευρά του απέστειλε οδηγία στα βαθμολογικά κέντρα, λέγοντας ότι στο Γ4 ερώτημα παρατηρήθηκε ότι είναι ελλιπής η διατύπωσή του. «Συγκεκριμένα, δεν προσδιορίζεται ότι η ζητούμενη γωνία αναφέρεται στο πρώτο μέγιστο της κινητικής ενέργειας». Το υπουργείο, κατόπιν τούτου, ακύρωσε το ερώτημα Γ4 και οι αντίστοιχες μονάδες (7) επιμερίζονται στα υπόλοιπα τρία ερωτήματα του ίδιου θέματος.
Σε αυτό το σημείο, όμως, αρχίζουν οι ενστάσεις από μερίδα μαθητών, γονέων. Δεν έφτανε η ελλιπής διατύπωση του θέματος -υποστηρίζουν- από τα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων, ακολούθησε και η σχετική οδηγία από το υπουργείο Παιδείας η οποία, όπως λένε, ουσιαστικά «πριμοδοτεί» όσους δεν κατάφεραν να λύσουν το ερώτημα Γ4 ή δεν προσπάθησαν καν, ενώ αντίστοιχα αδικεί τους μαθητές που έλυσαν το θέμα αφιερώνοντας πολύ χρόνο.
lay-out.gr